19 setembro 2006

Talking

Well, since I didn't watched any anime today (bored) I'm here to talk some random shit and make a new post so people can read something random and have 5 minutes of their lives taken, so I hope everyone enjoys.

Since I don't have anything useful to say, I'll first post my new wallpaper.




For those who don't know who she is...first if you don't know you should die already (J/K). She's MIYU from Mai-HiME, not the best anime ever, but has some nice characters and that's why she deserves to be in my monitor everyday. :)

I'll be preparing a special post about Honey & Clover II when the last episode gets subbed, so just wait a few more days.

ALSO, I'm still trying to find a way to change the way this blog looks, I need a anime theme and this damn blog don't let me change some things and this makes me sad.

2 comentários:

Anônimo disse...

Pois é, eu acho que tinha de ter mais posts random desse tipo. Posso te passar a abertura do Hokuto via youtube (eu sei, eu sei), ou você só precisa da letra?
E quando vai fazer mais top10s?
Abraço!
~G

Deathy disse...

Infelizmente minha vida não é muito movimentada, então posts sobre vida/random são mais raros. Mas a TGS tá vindo ai então eu devo dar um pause nos animes e tentar fazer um apanhado de cada dia da feira.

Sobre a letra do Hokuto, só a letra já é o bastante.

Mais Top 10? Mmmm~~~quem sabe semana que vem eu faça mais dois. :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails